Tuesday, September 27, 2016

Ichimoku strategie

Ichimoku Strategie Elke handelaar wat handel oor binêre opsies of Forex moet gehoor het oor handel stelsels wat gebaseer is op die Japannese aanwyser Ichimoku Kinko Huo. Maar nie almal kan dit bemeester. Nadat ek geleer hoe om dit te aanwyser gebruik, my handel begin om my baie geld bring. Nou wil ek graag om dit te verduidelik aan ander mense. Hoe om op te tree Tegniese Analise Ek hoop dat jy analise uit te voer deur jouself. Andersins, is jy net mors jou tyd, en meer belangrik, geld. Soos gewoonlik, sal ons die Meta Trader 4 platform nodig. Ons gebruik dit verhandelingsplatform vir 'n eenvoudige rede: binêre opsies makelaars nie die nodige gereedskap vir tegniese ontleding het. Jy kan die gedetailleerde instruksies oor die aflaai van die Internet en die installering van die platform, die aanwyser, en my patroon. Laat & rsquo; s kry af na die handel stelsel met die poëtiese naam van Ichimoku. Na die installering van MT4, my patroon en aanwyser, grafiek wat jy moet lyk dat: Op die grafiek, kan jy sien: Ichimoku Kinko Hup wolke. Wanneer die prys is binne so 'n wolk, die mark het geen tendens en die handelaar NIE handel. Rooi en Groen kandelaars. Hulle sê dat die mark het 'n tendens en bepaal sy rigting (Rooi beteken verslechtering neiging, Groen beteken uptrend). Filter aanwyser wat valse seine filters en beskerm jou teen die verlies van ambagte. Hoe om handel te dryf Binary Options Jy kan 'n standaard opsies handel deur die gebruik van die Ichimoku strategie. Byvoorbeeld, kan jy kies tussen Binary Options, Langtermyn Options, en Turbo Options. Wanneer die handel Turbo opsies, voer jou analise op MT4 platform en gebruik M1 tyd raam. Wanneer die handel langtermyn opsies, gebruik H1 of H4 tyd raam. Classic opsies gaan die beste met M5 tyd raam. Dus, as jy & rsquo; re gedoen met al die voorbereidings en afgelaai, gaan tot analise en handel. Wag vir 'n sein na 'n Call opsie koop: Groen kandelaar sluit bo die Ichimoku Kinko Huo wolk. Filter aanwyser het 'n groen vierkant. Sodra die Groen kers gesluit bo die wolke, koop 'n Call opsie. Sien die kiekie hieronder: By die sien van die onderstaande seine, koop 'n verkoopopsie Red kandelaar gesluit bo die Ichimoku Kinko Huo wolk. Filter aanwyser het 'n rooi vierkant. Watter opsies en vervaldatum Times Ek gebruik Turbo opsies & ndash; gebruik 300-tweede verstryking op M1 tyd raam.


No comments:

Post a Comment