Tuesday, September 27, 2016

Professionele binêre robot scam review

Professionele Binêre robot Scam Review Vandag gaan ek om af te haal nog 'n binêre opsies produk wat ek glo 'n bedrogspul. Ek het gestruikel oor hierdie produk, soos gewoonlik, deur 'n vennoot skakel in 'n e-pos aan my gestuur. Dit is bekend as Professionele Binêre robot. Ek het 'n vinnige blik op die promosie video verskyn op die tuisblad, met "George S". Nou ek dadelik herken George, maar ek kon nie heeltemal onthou waar van. Ek onthou gou dat hy het 'n getuigskrif vir die vir jou gedoen Wins System wat ek 'n rukkie hersien terug en nadat doen 'n paar grawe, het ek gevind dat "Yoogle" op 'n webwerf met die naam Fiverr. Hierdie webwerf kan jy video getuigskrifte te koop vir $ 5 ... So hierdie video is nie vals dan? Hierdie produk net alle geloofwaardigheid verloor as gevolg van óf 'n gebrek aan navorsing of die eienaar eenvoudig nie die intelligensie van sy kliënte, of punte te waardeer as ek nou sal verwys na hulle. Terwyl op die webwerf, het ek opgelet talle vertel-verhaal tekens van scammyness gebeur. Die "2 plekke oor" boks aan die bokant van die bladsy wat af tel om kykers te skrik in die aanteken is 'n gewilde een. Ander sluit getuigskrifte wat gekoop kan word vir 'n fiver soos ons vroeër en handel geskiedenis inligting wat net vervaardigde getalle is gestig. Ek het opgemerk dat die webwerf beweer dat hy in die eerste plek 'n blootstelling bedrogspul projek. Dit bevorder talle produkte wat ek hersien as swendelary in die verlede en vreemd, sluit nie die vir jou gedoen wins stelsel wat George, of Joe Wallace soos hy bekend staan ​​as hy nie sy bril het nie op is opgewonde oor sy getuigskrif. Daar is absoluut geen manier wat ek sou die gebruik van hierdie sagteware te beveel. Nêrens in die live demo video is dit verduidelik hoe dit werk nie, net dat dit outomaties handel dryf. Ek hou nie van die idee van my geld word outomaties verhandel, veral nie met geen verduideliking oor waar die sagteware kry sy inligting van. As jy belangstel in die maak van 'n bietjie ekstra geld handel binêre opsies is, moenie vergeet om te kyk na my ander resensies te betroubare makelaars en produkte te vind. Voel asseblief vry om my te e-pos by info freebinaryoptionsystem indien u enige vrae. Ek is bly om te help.


No comments:

Post a Comment